Op het dak van Sucre

15 augustus 2014 - Arequipa, Peru

Vrienden,

Op het dak van de St-Phillipe is Sucre maak ik deze foto. Vanaf deze kerk hebben we een prachtig uitzicht over de stad. Door de ondergaande zon levert dit plekje prachtige plaatjes op.

Hanneke op het dak van de St-Philippe in Sucre

Dit is tot nu toe de enige foto die ik vanaf mijn camera kan laten zien. Het is moeilijk om foto´s te uploaden omdat in de meeste computers geen SD-kaarten kunnen en dan nog, het internet is zo traag als een Franse slak.

1. Tjalling:
    Ziet er goe uut! Groet vanaf Schiermonnikoog van Karlijn, Adelheid et moi
  2. Margo:
    15 augustus 2014
    wat een prachtige kleuren. Alle andere foto's van je canon zien we wel in oktober.
    Margo
  3. Margo:
    15 augustus 2014
    wat reisverhaal? Ik lees 4 zinnen..........
    Margo
  4. Anneke Meijer:
    17 augustus 2014
    Wat weer een geweldige impressie van Bolivia, met zijn extremen, hebben jullie neergezet. Ik geniet steeds van jullie verhalen en foto's, maar ook van jullie prachtige manier van beschrijven! Lieve groet van Anneke.
  5. Mirjam:
    18 augustus 2014
    Mooie foto, genieten zeg!!
  6. Willy smits:
    18 augustus 2014
    Wat ontzettend leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. Zelf net terug van een "gewone" doch heerlijke vakantie in Frankrijk is het lezen van en zien van de foto's speciaal. Het is ook goed om te lezen dat het jullie goed af gaat en echt los zijn van Nederland. Hier gaat alles "gewoon" zijn gangetje. Hartelijke groet en nog heel veel plezier Groet Willy smits